Història Idilicc

 

Tot va començar fa tres anys, quan per primera vegada la Mónica i el Daniel van anar de vacances a una illa on la gent es vesteix de blanc i on no es pot diferencia on s'acaba el blau del mar i comença el del cel. 

 

El segon any van repetir destí, i en aquell clima de desconnexió, entre somriures còmplices i en una terra on res sembla impossible, va començar el procés de cocció de l'Idilicc.

 

La idea principal estava clara, volien transportar a terres catalanes aquelles sensacions que havien viscut i compartir-les amb la família, amics i tots aquells que com ells volguessin fer una petita escapada i trobar un racó on poder desconnectar i trencar amb el dia a dia.

 

La olla estava plena d'aigua i el foc començava a escalfar-se. Ara feien falta els ingredients: el lloc, l'equip, la cuina,... a favor ja tenien preparades la il·lusió, la motivació, les idees i les ganes de fer realitat el seu projecte.

 

El foc anava escalfant l'aigua, i aquesta bullia i bullia, els ingredients, crus al principi ja s'anaven coent, faltava poc...I finalment, d'aquella dansa de bombolles va sortir l'Idilicc. Havia deixat de ser un pensament dins dels seus caps i havia anat prenent forma fins a materialitzar-se en allò que havien somiat tres anys enrere. 

 

Així, el 3 de Setembre de 2015 el somni es va convertir en realitat, i va néixer l'Idilicc Restaurant & Lounge, un lloc on el blau del cel es fon entre el verd dels pins, i on pots vestir-te de blanc sense por a desentonar.

 

Historia Idilicc

 

Todo va empezar hace tres años, cuando por primera vez Mónica y Daniel fueron de vacaciones a una isla donde la gente se viste de blanco y dónde no se puede diferenciar donde se acaba el azul del mar y empieza el del cielo.

 

El segundo año repitieron destino, y en aquel clima de desconexión, entre sonrisas cómplices y en una tierra donde nada parece imposible, empezó el proceso de cocción del Idilicc.

 

La idea principal estaba clara, querían transportar a tierras catalanas aquellas sensaciones que habían vivido y compartirlas con la familia, amigos y todos aquellos que cómo ellos quisieran hacer una pequeña escapada y encontrar un rincón donde poder desconectar y romper con el día a día.

 

La olla estaba llena de agua y el fuego empezaba a calentarse. Ahora hacían falta los ingredientes: el lugar, el equipo, la cocina,... a favor ya tenían preparadas la ilusión, la motivación, las ideas y las ganas de hacer realidad su proyecto.

 

El fuego iba calentando el agua, y esta hervía y hervía, los ingredientes, crudos al principio ya se iban cociendo, faltaba poco...Y finalmente, de aquella danza de burbujas salió el Idilicc. Había dejado de ser un pensamiento dentro de sus cabezas y había ido tomando forma hasta materializarse en aquello que habían soñado tres años atrás.

 

Así, el 3 de Septiembre de 2015 el sueño es convirtió en realidad, y nació Idilicc Restaurante & Lounge, un lugar donde el azul del cielo se funde entre el verde de los pinos, y donde puedes vestirte de blanco sin miedo a desentonar.

 

IDILICC RESTAURANT & LOUNGE

Director: Daniel Rodríguez

Mòbil / Móvil: 622686831

 

222

 

Seccions Idilicc / Secciones Idilicc

Versión para imprimir Versión para imprimir | Mapa del sitio
© IDILICC DREAMS S.L.